Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
Mazowsze

Konsultacje społeczne

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie informuje, że podczas mających miejsce w UG Lesznowola w dniu 18.02.2016 r. konsultacji ustalony został nowy termin złożenia uwag i wniosków. Termin ten minie w dniu 02 marca 2016 r.

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie zaprasza na spotkanie (konsultacje społeczne) w  sprawie planowanej lokalizacji i przyjętych  wstępnych rozwiązań nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 721 na terenie gm.  Lesznowola i gm. Raszyn (na odcinku od drogi krajowej nr 7 do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 721 z ul. Mleczarską w Piasecznie). Spotkanie odbędzie  się  w  dniu  18 lutego 2016 r.  w godzinach 13 00 – 17 00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy Lesznowola .

Materiały w wersji elektronicznej wraz z formularzami uwag i wniosków dostępne będą od dnia 22.01.2016 r. wyłącznie na stronie internetowej MZDW  http://mzdw.pl/p/konsultacje-spoleczne#page-content


 

Planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Lesznowola w powiecie piaseczyńskim oraz gminy Raszyn w powiecie pruszkowskim, w województwie mazowieckim. Projekt obejmuje odcinek nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 721, pomiędzy węzłem „Sękocin Nowy” na drodze krajowej nr 7, a ulicą Mleczarską w Piasecznie.

W ramach inwestycji przewiduje się między innymi:

 

Udostępnione na stronie internetowej Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich rysunki obejmują:

  1. Plan orientacyjny w skali 1:10 000 z zaznaczonymi arkuszami podstawowego przebiegu trasy (arkusze 2.1- 2.7 w skali 1:1 000)
  2. Na dodatkowych planach sytuacyjnych  przedstawiono rozwiązania wariantowe:
    1. Rys. 2.1.1 – Wariant przebiegu trasy w Gminie Raszyn (zgodny ze Studium)
    2. Rys. 2.3.1 – Wariant 2 (skrzyżowania z ul. Jedności – rondo 5-cio wlotowe)
    3. Rys. 2.6.1 – Wariant 2 (skrzyżowania dwupoziomowego z ul. Słoneczną – z przeprowadzeniem projektowanej DW 721 „górą”)
    4. Rys. 2.6.2 – Wariant 3 (skrzyżowania dwupoziomowego z ul. Słoneczną z przeprowadzeniem projektowanej DW 721 górą” oraz  zastosowaniem murów oporowych)
    5. Rys. 2.7.1 – Wariant 2 (skrzyżowania z ul. Ks. Jarząbka – skrzyżowanie z wyspą centralną)
    6. Rys. 2.7.2 – Wariant przebiegu trasy w rejonie ul. Fabrycznej (zgodny ze Studium)

FORMULARZ UWAG I WNIOSEK


Pliki do pobrania

Plan sytuacyjny 2.6 (1.65 MB)
Mapa orientacyjna (12.78 MB)
Plan sytuacyjny 2.1 (1.38 MB)
Plan sytuacyjny 2.1.1 (1004.21 KB)
Plan sytuacyjny 2.2 (1.01 MB)
Plan sytuacyjny 2.3 (1.02 MB)
Plan sytuacyjny 2.3.1 (610.92 KB)
Plan sytuacyjny 2.4 (807.66 KB)
Plan sytuacyjny 2.5 (1.05 MB)
Plan sytuacyjny 2.6.1 (1.27 MB)
Plan sytuacyjny 2.6.2 (1.28 MB)
Plan sytuacyjny 2.7 (1.93 MB)
Plan sytuacyjny 2.7.1 (619.93 KB)
Plan sytuacyjny 2.7.2 (1.06 MB)

Podmiot publikujący: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich

Utworzono: 2015-12-10 09:26:31

Wytworzył/Odpowiada: Katarzyna Myśliwiec / Anna Marczak-Kamińska

Data modyfikacji: 2016-02-23 09:54:23

Modyfikował: Paweł Zamilski

Wersja: 8 (sprawdź historię zmian)

Historia zmian

Data modyfikacji
Zmodyfikował
Podgląd
2016-02-10 14:50:14
Paweł Zamilski
2016-02-10 14:46:59
Paweł Zamilski
2016-01-22 14:54:44
Paweł Zamilski
2016-01-22 14:54:00
Paweł Zamilski
2016-01-22 14:47:49
Paweł Zamilski
2016-01-18 11:55:14
Paweł Zamilski
2015-12-22 08:12:05
Paweł-Zamilski